جعبه قنادی دکمه ای

شناسه محصول: 6152
قیمت:

ابعاد 70*230*270
جنس PET (-10 to 45)c
CBM 0.046

توضیحات

جعبه قنادی دکمه ای یکبار مصرف پلاستیکی

بسته‌بندی و حمل شیرینی، کیک و سایر تولیدات قنادی‌ها به دلایل مختلفی از جمله محافظت از محصول، حفظ کیفیت، افزایش جذابیت بصری و تسهیل حمل و نقل، بسیار مهم است. انتخاب نوع ظروف برای بسته‌بندی مناسب برای شیرینی‌ها و تنقلات به عوامل مختلفی از جمله نوع شیرینی، مدت زمان نگهداری و نحوه حمل و نقل آن‌ها بستگی دارد.

جعبه قنادی دکمه ای یکبارمصرف شفاف از جمله ظروفی است که از جمله علاوه‌بر قنادی‌ها در کترینگ هواپیمایی هم استفاده فراوانی دارد. همچنین از این محصول برای بسته‌بندی سبزیجات و صیفی‌جات و حتی حمل و نگهداری خشکبار نیز قابل استفاده می‌باشد. ابعاد این محصول پرکاربرد دارای طول 270 میلی‌متر، عرض 230 میلی‌متر و ارتفاع 70 میلی‌متر می‌باشد و جنس مواد اولیه بکار رفته در مواد اولیه بکار رفته در این ظرف پت (pet) است که بسیار باکیفیت و بادوام می‌باشد.

داشتن درب دکمه‌ای محکم از ویژگی‌های مهم این محصول است که آن را به یک محصول پرکاربرد و ایده‌آل تبدیل کرده است، زیرا از محتویات ظرف در برابر گرد و غبار، آلودگی، حشرات و سایر عوامل خارجی کمک می‌کند. این ویژگی خصوصا برای مواد غذایی بسیار حائز اهمیت است، زیرا به حفظ طراوت و کیفیت آن‌ها کمک فراوانی می‌کند، همچنین از نشت و ریختن محتویات ظرف جلوگیری می‌کند.

قیمت و خرید جعبه قنادی دکمه ای یک بارمصرف پلاستیکی

قیمت جعبه‌های قنادی یکبار مصرف به عوامل مختلفی از جمله جنس، اندازه، شکل، رنگ، طرح و ویژگی‌های اضافی آن‌ها بستگی دارد که هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کنید. همچنین پیش از خرید به این دو نکته اساسی باید توجه کنید که برای چه موردی قصد استفاده از این محصول را دارید؟ آیا از استحکام کافی برخوردار است؟ توجه به این دو نکته برای حفظ و نگهداری کیفیت محصول نقش اساسی دارد.

برای خرید جعبه قنادی دکمه ای یکبارمصرف پلاستیکی از شرکت تولیدی صنایع پلاستیک خوزستان به صورت عمده می‌توانید از طریق سایت اقدام کنید و یا با کارشناسان بخش فروش تماس گرفته و محصول مورد نظر را سفارش دهید.

ویژگی های محصول

کد

6152

ابعاد

70*230*270

جنس

PET (-10 to 45)c

CBM

0.046

نقد و بررسی مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جعبه قنادی دکمه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *