سینی نشاء 128 خانه

شناسه محصول: 5193
قیمت:

تعداد در کارتن
ابعاد 40*280*540
جنس PS
CBM 0.039

توضیحات

سینی نشاء 128 خانه پلاستیکی

سینی نشاء که با نام های دیگری مثل سینی کشت هم شناخته می‌شود در میان کشاورزان و باغداران بسیار رایج است، در واقع کشاورزان برای کشت انواع سبزیجات و صیفی‌جات از این محصول استفاده می‌کنند. استفاده از سینی نشاء و کاشتن بذر در فضای بسته، برای آماده کردن گیاهان برای پرورش در فضای باز و باغ یکی از روش‌های متداول است. این سینی نشاء در واقع شامل 128 گلدان کوچک یک اندازه هست که با فاصله مشخص از هم روی یک سینی قرار دارند.

کاربرد سینی نشاء 128 خانه:

  • قابل استفاده برای پرورش نشاء سبزیجات: از سینی نشاء به طور گسترده برای کاشت بذر انواع مختلف سبزیجات مانند گوجه فرنگی، فلفل، بادمجان، خیار، کاهو، کلم و … استفاده می‌شود.
  • مناسب برای پرورش گل: سینی نشاء برای کاشت بذر انواع گل‌های زینتی مانند گل رز، بنفشه، اطلسی، پامچال و … نیز کاربرد دارد.
  • مناسب برای پرورش گیاهان دارویی: از این سینی‌ها می‌توان برای کاشت بذر گیاهان دارویی مختلف مانند ریحان، نعناع، بادرنجبویه، بابونه و … استفاده کرد.
  • قلمه زدن: سینی نشاء برای ریشه‌دار کردن قلمه‌های گیاهان مختلف نیز مناسب است.

خرید عمده سینی نشاء 128 خانه

امروزه انواع سینی نشاء در طرح‌ها و کیفیت‌های گوناگونی تولید و روانه بازار می‌شود. در صنایع پلاستیک خوزستان، سینی نشاء 128 خانه با کیفیت عالی تولید می‌شود و با قیمت مقرون به صرفه به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد. برای راحتی شما عزیزان مجموعه ما امکان سفارش آنلاین و یا خرید تلفنی را فراهم آورده است. همچنین اگر به اطلاعات و راهنمایی بیشتری نیاز دارید می‌توانید با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید.

ویژگی های محصول

کد

5193

تعداد در کارتن

ابعاد

40*280*540

جنس

PS

CBM

0.039

نقد و بررسی مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سینی نشاء 128 خانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *