پانت 750 سی سی پانچدار

شناسه محصول: 5170
قیمت:

تعداد در کارتن
ابعاد 90*115*180
جنس PET (-10 to 45)c
CBM 0.079

توضیحات

پانت 750 سی سی پانچ‌دار یکبارمصرف شفاف

امروزه افراد بسیار زیادی هستند که برای جشن‌ها و مهمانی‌ها و حتی دورهمی‌ها میوه‌های مختلف را به راحتی بسته‌بندی کرده و در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. برای بسته بندی میوه و سایر اقلام پذیرایی مثل شیرینی و … از ظروف یکبار مصرف استفاده می‌کنند، این ظروف علاوه‌بر قیمت مناسب دارای وزن سبک و دوام بالا و طراحی‌های متفاوت و زیبایی نیز هستند. پانت 750 سی سی پانچ‌دار یکبارمصرف شفاف از جمله ظروفی است که برای تهیه پک پذیرایی استفاده ‌می‌شود.

از این ظروف یکبار مصرف علاوه‌بر بسته بندی میوه برای پذیرایی از میهمانان در مراسمات مختلف، به منظور بسته‌بندی انواع فراورده‌های کشاورزی مثل میوه و سبزیجات برای فروش در فروشگاه‌ها نیز استفاده ‌می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که بسته بندی میوه خشک و چیپس میوه نیز از دیگر انواع مورد استفاده این ظروف یکبار مصرف می‌باشد. از مزایای استفاده این محصول می‌توان به سهولت در حمل و نقل و فروش اشاره کرد. قیمت مناسب نیز از دیگر ویژگی های ظرف یکبار مصرف برای میوه می‌باشد. یکی دیگر از مزیت‌های این محصول نسبت به محصولات مشابه آن، داشتن درب متصل پانچ‌دار می‌باشد که آن‌ را برای میوه‌های سنگین‌تر مانند سیب و پرتقال ایده‌آل کرده است.

خرید عمده پانت 750 سی سی پانچ‌دار یک بارمصرف پلاستیکی شفاف

پانت 750 سی سی پانچ‌دار یکبارمصرف شفاف از دیگر محصولات صنایع پلاستیک خوزستان است. این مجموعه با بیش از چند دهه فعالیت در حوزه تولید و فروش عمده ظروف بسته‌بندی و یکبار مصرف در انواع و سایزهای مختلف می‌باشد، که می‌توانید محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید. از مزایای خرید اینترنتی این ظروف می‌توان به امکان مشاهده تنوع زیادی از محصولات، و همچنین قابلیت مقایسه قیمت آن‌ها اشاره کرد.

ویژگی های محصول

کد

5170

تعداد در کارتن

ابعاد

90*115*180

جنس

PET (-10 to 45)c

CBM

0.079

نقد و بررسی مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پانت 750 سی سی پانچدار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *