فروت باکس 1500 پانچدار

شناسه محصول: 5174
قیمت:

تعداد در کارتن
ابعاد 100*۱۴۰*185
جنس MIX (-10 to 45)c
CBM 0.065

توضیحات

فروت باکس 1500 پانچدار یکبار مصرف

نگهداری صحیح میوه و سبزیجات از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا به حفظ کیفیت، طعم، ارزش غذایی و تازگی آنها کمک می‌کند. برای نگهداری و حمل انواع میوه و سبزیجات از ظروف مخصوصی مثل ظروف فروت باکس 1500 پانچدار یکبار مصرف استفاده می‌شود. مواد اولیه بکار رفته در این محصول از جنس MIX (-10 to 45)c می‌باشد، همچنین ابعاد این 100*۱۴۰*185 می‌باشد که دارای درب متصل است که به صروت پانچدار بسته می‌شود.

استفاده از این محصول مزایای فراوانی دارد که در ادامه به بررسی ان می‌پردازیم:

  • فروت باکس ها می‌توانند به حفظ طراوت میوه ها برای مدت طولانی تری کمک کنند.
  • طراحی آن به صورتی است که به گردش هوا در اطراف میوه‌ها کمک می‌کند و از تجمع رطوبت که می‌تواند منجر به خرابی میوه شود، جلوگیری می‌کند.
  • با استفاده از فروت باکس‌ها می‌توانید به سازماندهی میوه‌ها در یخچال یا انبار شما کمک کنند. این امر می‌تواند به شما کمک کند تا به سرعت و به آسانی میوه‌های مورد نیاز خود را پیدا کنید.
  • فروت باکس ها می‌توانند حمل و نقل میوه‌ها را آسان‌تر کنند و این باعث افزایش فروش هم می‌شود.
  • فروت باکس‌ها می‌توانند به جلوگیری از ضایعات میوه کمک کنند. این امر به دلیل طراحی آن‌ها است که به حفظ طراوت میوه‌ها برای مدت طولانی‌تری کمک می‌کند.

قیمت خرید عمده فروت باکس 1500 پانچ دار یک بار مصرف

صنایع پلاستیک خوزستان با تولید انبوه فروت باکس 1500 پانچ دار یک بار مصرف با کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصول را روانه بازار می‌کند، برای خرید عمده این محصول می‌توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید و یا با شماره تماس های ثبت شده در وب‌سایت تماس گرفته و با کارشناسان ما در بخش فروش سفارش خو.د را ثبت کنید.

ویژگی های محصول

کد

5174

تعداد در کارتن

ابعاد

100*۱۴۰*185

جنس

MIX (-10 to 45)c

CBM

0.065

نقد و بررسی مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروت باکس 1500 پانچدار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *